«ΤΟ ΑΛΗΘΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΩΝ ΡΟΩΝ»

Ἀνακοινωθὲν τῆς Ἱ. Μητροπόλεως Πειραιῶς τῆς 16-7-2025:

«ΤΟ ΑΛΗΘΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΩΝ ΡΟΩΝ»

«Πόσες χῶρες ἐξαφανίσαμε, τῶν ὁποίων οἱ κάτοικοι ζοῦσαν πλουσιοπάροχα! Βλέπετε τὰ οἰκημάτά τους; Εἶναι σχεδὸν ἔρημα καὶ τὰ κληρονομήσαμε Ἐμεῖς»

(Κοράνιον, Σούρα «ΤΑ ΣΥΜΒΑΝΤΑ – ἀλ Κάσας», Κεφ. 28, στ. 58)

«Νὰ τρέφεσθε ἀπ’ τὰ ἀγαθὰ τὰ ὁποῖα κυριεύσατε ἀπὸ τὸν ἐχθρὸ καὶ νὰ φοβᾶστε τὸν Κύριο» (Κοράνιον, Σούρα «ΤΑ ΛΑΦΥΡΑ – ἀλ Ἀνφάλ», Κεφ. 8, στ. 69 )

Παρακολουθοῦμε τὸν δημόσιο διάλογο γιὰ τὶς μεταναστευτικὲς ροὲς ποὺ καταφθάνουν στὰ παράλια τῆς Κρήτης καὶ τῆς Γαύδου καὶ εἰλικρινῶς διαποροῦμε γιὰ τὴν ἔλλειψη διακρίσεως τῶν γεγονότων καὶ μάλιστα ἀπὸ ἀξιόλογους Πανεπιστημιακοὺς καὶ Πολιτικοὺς ἄνδρες καὶ γυναῖκες.

Δυστυχῶς, κανεὶς δὲν ἀναφέρεται στὴν οὐσία τοῦ προβλήματος, ποὺ γιὰ τὴν πατρίδα μας εἶναι θέμα ὑπάρξεως, ζωῆς καὶ ἐπιβιώσεως τοῦ Ἔθνους τῶν Ἑλλήνων, ποὺ ἀποτελεῖ καὶ τὸν πυρῆνα τοῦ ἰσχύοντος Συντάγματός μας. Τὸ δικαίωμα κάθε λαοῦ στὴν ἄμυνα καὶ τὴν ἐπιβίωση κατοχυρώνεται καὶ ἀπὸ τὴν Χάρτα τῶν Ἡνωμένων Ἐθνῶν καὶ ἀπὸ ἄλλες Διεθνεῖς Συμβάσεις. Ὁ λαός μας ποτὲ δὲν διεξήγαγε ἐπιθετικοὺς πολέμους οὔτε ὑπῆρξε ἀποικιοκράτης, ἀλλὰ πάντοτε ἀμύνθηκε «ὑπὲρ βωμῶν καὶ ἑστιῶν».

Τὸ βασικὸ λοιπὸν πρόβλημα τῶν μεταναστευτικῶν ροῶν γιὰ τὴν πατρίδα μας εἶναι ἡ μουσουλμανικὴ θρησκευτικὴ πίστις τῶν πληθυσμῶν ποὺ φθάνουν στὶς ἀκτές μας, διότι αὐτὴ ἡ θρησκευτικὴ παραδοχὴ τοῦ Ἰσλὰμ ἑδράζεται στὴν «ἁρπαγὴ τῆς πατρίδας καὶ τῆς περιουσίας τῶν ἀπίστων» καὶ στὴν ἐπέκταση τοῦ Ἰσλὰμ μὲ τὴν μετοίκηση, ὅπως καταδεικνύεται μὲ τὰ δύο ἐδάφια ἀπὸ τὶς Σοῦρες ποὺ ἔχουν τεθεῖ στὸν τίτλο τοῦ ἀνακοινωθέντος.

Ἡ Ἰσλαμικὴ πίστις, ποὺ ἐνδύει μὲ θρησκευτικὸ χαρακτῆρα, ὡς ἐντολὴ τοῦ «Θεοῦ», τὴν ἁρπαγὴ τῆς γῆς καὶ τῶν ἀγαθῶν τῶν ἄλλων καὶ ἀποτελεῖ τὸ ὀντολογικὸ θεμέλιο τῶν ἀνθρώπων αὐτῶν, ποὺ δὲν τοὺς ἐπιτρέπει νὰ ἐνσωματωθοῦν στὶς δυτικὲς πλουραλιστικὲς κοινωνίες, εἶναι τὸ μέγα πρόβλημα ποὺ ἀντιμετωπίζουν οἱ Εὐρωπαϊκὲς Χῶρες. Τὰ ἰσλαμικὰ ἐγκλήματα, μὲ ἐπίκληση τῶν σχετικῶν χωρίων τοῦ Κορανίου, εἶναι πασίγνωστα.

Εἰδικότερα, ἡ πατρίδα μας λόγῳ τῆς γεωπολιτικῆς της θέσεως καὶ τῆς γειτνιάσεώς της μὲ τὰ ἀπολεσθέντα ἐδάφη της στὴν Εὐρωπαϊκὴ Ἤπειρο καὶ τὴν Μικρὰ Ἀσία, ποὺ τὰ διήρπασε ὁ Τουρκικὸς ἐπεκτατισμός, γεγονὸς ποὺ τὸ προβάλλει συνεχῶς ἡ Γειτονικὴ Χώρα, μὲ γιορτὲς καὶ πανηγύρια γιὰ τὴν ἀποφράδα, γιὰ ἐμᾶς, ἡμέρα τῆς Ἁλώσεως τῆς Κωνσταντινουπόλεως, ὑψώνουσα τὴν χαντζάρα διὰ τοῦ Δ/ντοῦ θρησκευτικῶν ὑποθέσεων, ἐντὸς τοῦ πανιέρου Ναοῦ τῆς τοῦ Θεοῦ Σοφίας, ποὺ μετέβαλε σὲ τζαμί, ὑφίσταται σοβαρὰν διακινδύνευσιν ὑπάρξεως ἀπὸ τὴν εἴσοδο μουσουλμανικῶν πληθυσμῶν στὴν χώρα. Διότι, ὅταν ἔχεις ἀπέναντί σου ὀγδόντα (80) ἑκατομμύρια Τούρκους μουσουλμάνους, ποὺ ἐποφθαλμιοῦν τὴν πατρίδα σου καὶ προβάλλουν τὶς προδήλως γελοῖες καὶ παράλογες, βάσει τοῦ Διεθνοῦς Δικαίου καὶ τοῦ Δικαίου τῆς Θάλασσας ἀπαιτήσεις τους, γιὰ τὴν δῆθεν «γαλάζια πατρίδα» ποὺ διχοτομεῖ τὸ Αἰγαῖο καὶ ἐξαφανίζει τὴν Ἑλληνικὴ κυριαρχία στὰ Νησιά μας, ἀμφισβητοῦντα τὴν κυριότητά τους καὶ τὴν Ἑλληνικὴ διαχρονία τους, εἶναι ἀχαρακτήριστη ἀνοησία καὶ ἔλλειψις αὐτοσυντηρήσεως νὰ ἐπιτρέπεις τὴν εἴσοδο στὴν πατρίδα σου χιλιάδων ἀτόμων μουσουλμανικῆς θρησκευτικῆς παραδοχῆς, οἱ ὁποῖοι ποτὲ δὲν θὰ ἐνσωματωθοῦν στὸν ἀνεκτικό, Χριστιανικὸ καὶ Εὐρωπαϊκὸ Πολιτισμό μας καὶ οἱ ὁποῖοι, σὲ κρίσιμη ὥρα πολεμικῆς συρράξεως μὲ τὴν γειτονικὴ Τουρκία, θὰ ἀποτελοῦν τὴν πέμπτη φάλαγγα, συντασσόμενοι μὲ τοὺς ὁμοπίστους – ἐχθρούς μας.

Ἑπομένως, οἱ ἄκριτες καὶ ἀνόητες φωνὲς ἀπὸ τὸ πολιτικὸ σύστημα ἢ τοὺς δημοσιολογοῦντας, ποὺ δὲν λαμβάνουν ὑπ’ ὄψιν τους αὐτὴ τὴν πραγματικότητα καὶ ὑψώνουν ψευδεπίγραφα ἰδεολογήματα δῆθεν ἀνθρωπισμοῦ καὶ ἀνθρωπίνων δικαιωμάτων, μποροῦν νὰ χαρακτηριστοῦν ὡς φωνὲς «χρησίμων ἠλιθίων».

Ὁ λαός μας ἀγωνίστηκε πεντακόσια χρόνια νὰ ἐκδιώξει τὸ Ἰσλὰμ ἀπὸ τὰ ματωμένα μας χώματα μὲ ποταμοὺς αἱμάτων καὶ ἑκατόμβες θυσιῶν, καὶ τώρα μὲ πρόταγμα τὸν ψευδοανθρωπισμὸ θὰ ἐπιτρέψουμε τὸν ἄτυπο «ἐποικισμὸ» ἀπὸ τὸ Ἰσλάμ, τῆς πατρίδος μας; Τί λέει γι’ αὐτὸ τὸ Σύνταγμά μας, ἀγαπητοὶ Κύριοι Συνταγματολόγοι;

Τίθεται καὶ τὸ ἐρώτημα, γιατί ὅλοι αὐτοὶ οἱ μουσουλμανικοὶ πληθυσμοὶ ἐπιδιώκουν νὰ ἰσλαμοποιήσουν μὲ τὴν παρουσία τους τὴν Εὐρωπαϊκὴ χριστιανικὴ Ἤπειρο μὲ τὴν ἐπίκληση μιᾶς «καλύτερης ζωῆς», καὶ δὲν καταφεύγουν στὰ πάμπλουτα καὶ τρισεκατομμυριοῦχα κράτη των ὁμοπίστων τους στὴν Σαουδικὴ Ἀραβία, στὰ Ἡνωμένα Ἀραβικὰ Ἐμιρᾶτα, στὸ Μπαχρέϊν, στὸ Κατάρ, στὸ Ὀμὰν καὶ στὰ ἄλλα Κράτη τοῦ Περσικοῦ Κόλπου; Καὶ γιατί μπαίνουν σὲ τόσο μεγάλη διακινδύνευση καὶ κόπο νὰ πλημμυρίζουν τὶς ἀκτές μας, ἐνῷ μποροῦν νὰ μεταβοῦν ὁδικῶς στὰ γειτνιάζοντα αὐτὰ Κράτη τοῦ Ἰσλὰμ μὲ τὸν τεράστιο πλοῦτο;

Καὶ ἕνα προσωπικὸ παράδειγμα ποὺ ἐπιμαρτυρεῖ τὰ παραπάνω: στὴν διακονία μου ἐπισκέπτομαι κάποιους Παιδικοὺς Σταθμοὺς τῆς ἐπαρχίας μου καὶ μοιράζω κάποια δῶρα καὶ γλυκίσματα. Σ’ ἕναν ἀπὸ αὐτούς, εἶχα μεταβεῖ τὴν ὥρα ποὺ οἱ γονεῖς παρελάμβαναν τὰ παιδιά τους καί, καθὼς μοίραζα τὰ δῶρα καὶ τὰ γλυκίσματα, ἦρθαν καὶ δύο μελαμψὰ παιδάκια νὰ πάρουν τὰ δῶρα αὐτά. Μὲ πολλὴ ἀγάπη τοὺς τὰ προσέφερα. Οἱ μητέρες τους ὅμως, ποὺ φοροῦσαν τὴν μουσουλμανικὴ μαντίλα καὶ διεκρίνοντο γιὰ τὴν θρησκευτική τους ἀντίληψη, ἔσπευσαν νὰ τοὺς τὰ ἀφαιρέσουν ἀπὸ τὰ χέρια τους καὶ νὰ μοῦ τὰ ἐπιστρέψουν. Δὲν χρειάζεται νομίζω κάτι περισσότερο νὰ εἰπωθεῖ.

Ἐὰν ὑφίσταται ἀνάγκη ἐργατικῶν χειρῶν, ὅπως ἀναφέρεται, μπορεῖ μὲ διαδικασίες νομίμου μεταναστεύσεως προσώπων ἀπὸ χριστιανικὲς χῶρες νὰ ἀντιμετωπισθεῖ τὸ πρόβλημα. Ἡ εἴσοδος μουσουλμανικῶν πληθυσμῶν στὴ χώρα ἀποτελεῖ μέγιστον κίνδυνον διὰ τὴν ὕπαρξιν τῆς πατρίδος. Κάθε ἄλλη ἄποψις εἶναι προδήλως ὕποπτη καὶ ἐπικίνδυνη.

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ

+ ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ